Call-Center Live

Info. Retur

Dacă aveţi o problemă cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvată de către Departamentul Tehnic sau de către Departamentul Vanzări, aveți posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este completarea acestui formular de returnare.

Acest formular trebuie să fie completat în întregime, și vă vom răspunde prin e-mail sau telefon în termen de 3 zile lucrătoare cu instrucțiunile de returnare.

Politica de returnare

Conform legislației în vigoare privind drepturile consumatorilor, aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără să fiți nevoit sa justificați decizia de retragere si fără să suportați alte costuri decât costurile directe de returnare, în termen de 14 zile îcepând de la ziua în care intrați in posesia fizică a produsului.

Produsul se va returna în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au insoțit).

 

Mentionam faptul ca nu se accepta pentru returnare produse precum:

- anvelope care nu au fost comercializate de SC TOPASPRO SRL

- anvelope montate si demontate;

- anvelope ce prezinta modificari fizice, lovituri, zgarieturi, socuri, deformari, intepaturi, taieturi, ruperi de material, sau cu alt defect evident;

- anvelope depozitate necorespunzator.

Veți informa TOPASPRO SRL cu privire la decizia de retragere din contract prin trimiterea unui e-mail la contact@anvelopeauto.ro. In termen de 48 ore lucratoare de la transmiterea notificarii, veți primi detaliile cu privire la solicitarea inaintata.

Costul de returnarea a produselor va fi suportat de client, folosind orice serviciu de transport dorit, cu mentiunea ca serviciul de transport ales sa aiba confirmare de primire. SC TOPASPRO SRL va inapoia contravaloarea produselor returnate, in contul comunicat de client pe adresa de email, care indeplinesc conditiile mentionate anterior, in cel mult 14 zile lucratoare de la data denuntarii in scris a contractului. Mentionam faptul ca suma returnata nu include costurile de transport.

Ziua in care va exercitati dreptul de retragere din contract nu se va lua in seama la calculul termenului, iar in cazul in care ultima zi a termenului este o zi nelucratoare, vom prelungi termenul in mod corespunzator.

“Clienti” sau “consumatori” sunt DOAR PERSOANELE FIZICE. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice. Daca doriti detalii suplimentare va rugam sa ne contactati.

 

 

Produsele cu lipsa de conformitate:

Produsele ale caror caracteristici nu corespund cu specificatiile tehnice afisate si mentionate pe site-ul www.anvelopeauto.ro pot fi returnate dupa notificarea  SC TOPASPRO SRL . In acest caz clientul poate opta fie pentru inlocuirea produsului cu un alt produs conform sau fie pentru returnarea contravalorii produsului si a cheltuielilor de expeditie. Lipsa de conformitate nu se refera la viciile de fabricatie.
Vom organiza ridicarea produsului gresit de la client prin intermediul unui serviciu de curierat.
Dupa ce produsul gresit ajunge la noi, vom initia inlocuirea cu produsul corect, conform specificatiilor tehnice afisate pe site, sau vom efectua rambursarea contravalorii produsului, inclusiv a cheltuielilor de expeditie aferente. Clientul poate opta pentru una dintre aceste doua optiuni.

 Produsele primite defecte

Produsele achizitionate care sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie vor fi inlocuite cu un produs functional cu conditia notificarii in termen de 48 de ore de la primirea produsului. In cazul in care produsul nu mai este disponibil clientul poate opta fie pentru inlocuirea produsului cu unul similar la alegerea sa, fie pentru returnarea contravalorii acestuia.Mentionam faptul ca daca notificarea se va face ulterior termenului mentionat anterior de 48 de ore, produsele fac obiectul conditiilor generale de garantie.
Vom organiza ridicarea produsului gresit de la client prin intermediul unui serviciu de curierat.
Dupa ce produsul gresit ajunge la noi, vom initia inlocuirea cu produsul corect, conform specificatiilor tehnice afisate pe site, sau vom efectua rambursarea contravalorii produsului, inclusiv a cheltuielilor de expeditie aferente. Clientul poate opta pentru una dintre aceste doua optiuni.

Model de formular de retragere

Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriți să vă retrageți din contract.

  • Către [aici se introduce numele, adresa poștală și, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax și adresa de e-mail ale profesionistului]:
  • Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii
  • Comandate la data (*)/primite la data (*)
  • (*) A se elimina mențiunea inutilă, după caz.
  • Numele consumatorului (consumatorilor)
  • Adresa consumatorului (consumatorilor)
  • Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)s\
  • Data
Informaţii despre comandă

Apreciem parerea dvs.

Cum evaluati experienta dvs. in cadrul magazinului?

Cu ce ne putem imbunatati?